Ενημερώσου Πρώτος/η για τα Supermarket Awards 2026

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1η Ενότητα: Λιανεμπόριο / Σούπερ Μάρκετ

1.1. Συμβολή στην Ανάπτυξη & την Εθνική Οικονομία

1.1.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία
1.1.2. Εξαγορές – Συγχωνεύσεις
1.1.3. Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς
1.1.4. Δράσεις αντιμετώπισης των πληθωριστικών τάσεων (για το λιανεμπόριο)

1.2. Δίκτυο & Καταστήματα – Φυσικά & Online

1.2.1. Πρότυπο Κατάστημα
1.2.2. Δίκτυο Franchising
1.2.3. Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ

1.3. Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες

1.3.1. Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης
1.3.2. Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας & Υγιεινής
1.3.3. Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery
1.3.4. Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση

1.4. Μάρκετινγκ & Επικοινωνία

1.4.1. Μάρκετινγκ & Διαφήμιση
1.4.2. Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες
1.4.3. Direct Διαφήμιση & Προώθηση
1.4.4. Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty

1.5. Ψηφιακές Εφαρμογές & Κοινωνικά Δίκτυα

1.5.1. Στρατηγική Social Media
1.5.2 Big Data & Marketing Analytics
1.5.3. Omni channel καινοτομίες (κινητές εφαρμογές, marketplaces κα)

1.6. CSR & Ανθρώπινο Δυναμικό

1.6.1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
1.6.2. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον
1.6.3. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

1.7. Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)
1.8. Λιανεμπόριο Ευκολίας (Convenience)

1.8.1. Δίκτυο S/M Franchising Convenience
1.8.2. Πρότυπο Kατάστημα Convenience Τροφίμων
1.8.3. Δίκτυο Καταστημάτων (ντελικατέσεν, food-to-go, σε πρατήρια κα.)
1.8.4. Υποστήριξη (τεχνική, οργανωσιακή, προμηθευτική) των Καταστημάτων Convenience

2η Ενότητα: Προμηθευτές Ταχυκίνητων Προϊόντων (Food & Non-food)

2.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία

2.1.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία
2.1.2. Εξαγωγική Δραστηριότητα
2.1.3. Δράσεις αντιμετώπισης των πληθωριστικών τάσεων (για τη βιομηχανία) [NEW]

2.2. Αύξηση Πωλήσεων & Καινοτομία στις Πωλήσεις

2.2.1. Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων (Food)
2.2.2. Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων (Non Food)
2.2.3. Καινοτόμες Τεχνικές / Τεχνολογίες Πωλήσεων
2.2.4. Νέα Συσκευασία προϊόντος

2.3. Νέο προϊόν / Food (Δημιουργία, Εισαγωγή, Επαναλανσάρισμα)

2.3.1. Προϊόντα vegan ή plant-based [NEW]
2.3.2. Προϊόντα κρεοπωλείου [NEW]
2.3.3. Κατεψυγμένα προϊόντα κλπ [NEW]
2.3.4. Προϊόντα για κατοικίδια [NEW]

2.4. Νέο Προϊόν / Non Food (Δημιουργία, Εισαγωγή, Επαναλανσάρισμα)

2.4.1. Ειδη ατομικής φροντίδας και καλλυντικά [NEW]
2.4.2. Ειδη καθοριότητας [NEW]
2.4.3. Ειδη οικιακής χρήσης [NEW]
2.4.4. Προϊόντα φροντίδας για κατοικίδια [NEW]

2.5. Marketing & Επικοινωνία

2.5.1. Marketing & Επικοινωνία (Food)
2.5.2. Marketing & Επικοινωνία (Non-Food)
2.5.3. Direct Διαφημιστικές Καμπάνιες
2.5.4 Στρατηγική Social Media & Ψηφιακό Marketing

2.6. Ποιότητα, Καινοτομία & Τεχνολογία

2.6.1. Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας
2.6.2. Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες
2.6.3. Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα

2.7. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) & Ανθρώπινο Δυναμικό

2.7.1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
2.7.2. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον

2.8. Ελληνική Παραγωγή & Παράδοση

2.8.1 Βέλτιστη Αξιοποίηση της Ελληνικής Αγροτικής Παραγωγής & Παράδοσης
2.8.2. Παραδοσιακή Ελληνική Εταιρεία

3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG

3.1. Κοινές Ενέργειες CSR
3.2. Κοινές Προωθητικές Ενέργειες
3.3. Shopper Marketing – Customer Segmentation
3.4. Συνεργασία στη Βελτιστοποίηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
3.5. Συνεργασιακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

4η Ενότητα: Προμηθευτές Λύσεων & Υπηρεσιών

4.1. Ψηφιακές Τεχνολογίες & Συστήματα
4.2. Προωθητικές Ενέργειες / Υπηρεσίες
4.3. Άλλες Υπηρεσίες και Υποδομές

Κορυφαία Βραβεία

Retailer of the Year
Απονέμεται στην επιχείρηση σούπερ μάρκετ με πανελλαδικό δίκτυο, που συγκέ ντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Food Supplier of the Year
Απονέμεται στην προμηθευτική επιχείρηση τροφίμων, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Non-Food Supplier of the Year
Απονέμεται στην προμηθευτική επιχείρηση μη τροφίμων, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Top Rated Project – Λιανεμποριο / Σούπερ Μαρκετ
Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 1ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project – Προμηθευτές Ταχυκινήτων Προϊοντων (Food & Non-food)
Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 2ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project – Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG
Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 3ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project – Προμηθευτές Λύσεων & Υπηρεσιών
Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 4ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Platinum Award
Το βραβείο απονέμεται στο έργο / πρωτοβουλία που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των υποψηφιοτήτων, ανεξαρτήτως ενότητας ή κατηγορίας. Σε περίπτωση ισοψηφίας, η τελική απόφαση λαμβάνεται από την κριτική επιτροπή.

Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων κορυφαίων βραβείων.